Alla inlägg under december 2013

Av Åsa - 5 december 2013 19:51

Jag hittade dessa på Indiska. Sååå fina! Ljusslinga för inomhus. En sån ska jag önska mig i julklapp! :-)

Jul
Av Åsa - 5 december 2013 19:48

Jag och barnen var och köpte en ny matta till nya soffan. Nu är det bara bordet som är halvgammalt, men det kanske går att få ordning på.

Av Åsa - 4 december 2013 18:37

Hos oss finns julen i alla hörn. Hur ska annars tomtarna kunna krypa upp ur vråna? :-)

Köksbänken....

Av Åsa - 3 december 2013 22:11

Jag har sett bocken! Första gången! Huj vad stor den var!

Av Åsa - 2 december 2013 22:23

Maken har bundit en grangirlang som han har hängt ovanför entrén. Vi ska sätta en belysning i den oxå.

Tjusigt va??

Av Åsa - 1 december 2013 13:28

Äntligen var det dax att öppna kalendrar. Åh vad de små har väntat på detta!
Passade på att byta gardiner i sovrummet. Lilla hunden pyret ligger på sängen i solskenet. :-)

Ute får trädgården gå i vintervila.

Och familjen höns är ute och spatserar. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards