Alla inlägg under februari 2016

Av Åsa - 24 februari 2016 13:14

Idag är den hääääär! Våååååren!!!
Jag blev hemringd från jobbet, eftersom en av pojkarna hade så jobbig hosta.
Så jag passade på att vara ute. Det är helt underbart ute idag! Jag har suttit i solen i två timmar nu. Fullt påpälsad. Till och med lunchen åt jag här ute!

Av Åsa - 22 februari 2016 21:18

Gräsänka igen. Jag tvättar, städar, pysslar, fixar mat, lägger barn, diskar... Ja så blev det afton igen.
En gooood kväll till er alla!

Av Åsa - 17 februari 2016 23:37

Har jag visat den snygga lampan, som jag fått av min snygga sambo?
Minns inte, i så fall kommer den på bild igen.

Jag fick ta en bild riktigt nära för att glödlampan skulle synas.
Fin va?
Den lyser så mysigt här på kvällarna!!
Jag går här och tittar på den och bara myser.

Av Åsa - 16 februari 2016 22:33

Det var en vacker morgon idag. Och det verkar ha varit fint väder hela dagen. Svårt att veta när man sitter på kontoret i möten hela dagarna.

Såhär såg det ut när jag gick mot bilen i alla fall.

Men vore det inte kul med lite vår snart????
Det börjar bli värme i solen... Men det är väl inte dags att hoppas på vår ännu. Om en månad kanske...

Jo visst vore det gött?? Med vår och sommar... Snart så!!

Av Åsa - 9 februari 2016 20:43

Jo här har det hänt en del.
Sedan den 3:e jan är jag sambo!
En lång historia som jag berättar för er på tu man hand. Nä vi ses...
Ja en riktigt lång historia... 23 år faktiskt.
Annars har vi mått bra här.
Upplevt vintern, varit på sjön, grejat hemma, åkt på utflykt och jobbat.... Jobbat och jobbat.
Jag avlägger en månads rapport här...

Pulsig väg

Här syns han lite grand... Min fina sambo!

En morgon i Vänersborg

Jag fyllde 40... Och fick denna snygga lampa av min kära sambo.
Och även en fotogenlampa som vi ofta tänder.

Dessa rosor fick jag oxå av min sambo, fast några dagar tidigare. Nu har jag tagit sticklingar på dem och hoppas att de tar sig.

Nu längtar jag efter våren. Ja jag vet att det är lite tidigt. Men ååååå vad jag längtar!!!
Hoppas ni har ätit semlor idag. Det har jag!!
Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards