Alla inlägg den 10 december 2013

Av Åsa - 10 december 2013 20:26

I helgen började vi med pepparkakshuset. Längst bort på bänken skymtar ni makens julkrubba och makens modell till pepparkakshuset. Själv har jag bara bidragit med degen i den blåa bunken. Alltid något.
Jag och barnen bakade delarna och nu väntar vi på lusten att sätta ihop det hela. :-)

Jul
Av Åsa - 10 december 2013 13:26

Min bild ville inte laddas upp. Försöker igen.

Av Åsa - 10 december 2013 13:09

Maken fixar en egen gardinstång med upphängningsanordningar till vardagsrummet. Jag vet inte om det heter konsoler men vi kallar det så.
Han har alltså gjort 4 st sådana här och borrat hål igenom för en rundstav.
Nu ska de målas vita. Snart kanske mina fina julgardiner kommer upp även i vardagsrummet. :-)

[Bild]

Skapa flashcards