Alla inlägg den 21 juli 2017

Vi

Av Åsa - 21 juli 2017 12:00

Tänk att det blev såhär...
År 1992 frågade Pierre mig om jag ville förlova mig med honom. Jag minns precis hur det var...
Vi var ute på stan och åkte runt i hans senapsgula Volvo 140. Plötsligt körde Pierre ifrån kompisarna och åkte in bakom gamla bryggeriet och stannade där. Där frågade han då om jag ville förlova mig med honom. Jag sa naturligtvis JA.
Sedan hände det en massa andra saker i våra liv och det blev aldrig någon förlovning då. Vi gick skilda vägar och det var nog lika bra det, just då. Men jag minns tydligt att hans farmor sa till mig: "Ni kanske träffas igen en dag".
Ja, 24 år senare gjorde vi ju det. Och nu 25 år senare så blev förlovningen sanning.
Tänk så livet kan bli.....

Nu har vi resten av framtiden tillsammans. Det kan inte bli bättre!!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards