Alla inlägg den 30 april 2015

Av Åsa - 30 april 2015 12:36

Oj då. Nu har jag varit dålig på att uppdatera här. Det har varit fullt upp!
I helgen hade L sitt barnkalas. På söndagen sjöng jag och Monica på förmiddagen. Sedan åkte vi en tur till Kinnekulle.
Denna veckan har jag jobbat i Uddevalla. Så nu är jag lite matt! Puh. Men efter en lång helg och ny energi så kommer jag att hämta mig innan måndagen. På måndag är den ordinarie chefen väck, så då blir det skarpt läge för mig som tf chef. Spännande!

Det är så fint så fint ute nu!

Husaby kyrka.

Orgeln i Husaby kyrka.

Kinnekulle ... Rätt bra utsikt!

Denna kyrkan gillar jag... Kinne-Vedum.

Måndags morse....

Måndag kväll...

I Uddevalla har de en härlig strandpromenad.

Utsikten från hotellrummet var fin.

Ja det är ändå bäst här hemma i skogen. Där grusvägen kantas av vitsippor!
Ha en fin Valborg hörni!

Ovido - Quiz & Flashcards