Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Åsa - 7 januari 2015 16:31

Ja idag är det onsdag. Nu är det mörkt, men jag tycker att man tydligt märker att vi går mot ljusare tider. Och snön gör sitt. Fast jag såg att det inte låg någon snö kvar i övriga byn, det är bara här uppe på höjderna. Glad för det!
Jag fick veta idag att jag var i tidningen i lördags. Det hade jag ingen aning om själv. Jättekul!
Ja var ska sleva va om inte i gryta??

Tiden går... Små slitna barnmöbler påminner om en tid som flytt! Det var väldigt vad fort det går!

Gullig va??

Solen står lågt... Men den lyser!
Må gott!

Av Åsa - 7 januari 2015 08:33

Ja nu fick det räcka med jul här, för denna gången. Synd på granen för den var verkligen snygg i år. Men vårt vardagsrum är inte så stort och det blir trångt när granen står där. Hur snygg den än är.
Det värsta med det är att det blir trångt vid pianot och om jag inte får spela och sjunga så får jag ju abstinens! Ha ha!

Idag vaknade vi upp till en ny omgång snö här. Vackert!

Det är alltid fint med vit snö som lyser upp i mörkret!
Nu slöar jag och barnen i soffan en stund innan det är dags för frukost. Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards