Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Åsa - 29 augusti 2014 22:41

Ja då var det fredag igen. Jag tycker inte att det är annat än måndag och fredag. Det går så fort däremellan.
Men jag tycker ju om att ha mycket att göra. Jobbar bäst under lite stress. :-)
Idag har jag varit hemma med ett förkylt barn. Jobbat lite emellanåt. Och lyckats grundmåla räcket på verandan. Äntligen!

Ååhh man får passa på att ha klänning nu så ofta det går innan vintern kommer. I år tror jag att jag ska köpa lite vinterklänningar och strumpbyxor. Det blir mysigt att gå kring i.
Det har ju varit fint nu i flera dagar och soldyrkare som jag är så vistas jag bara ute! Inget blir gjort inne.... som där ser ut! Ha ha!

Jag upptäckte att en fräck blomma har slagit ut i växthuset. Jag har fått den av en vän och glömt vad den heter. ... men det står i krukan. Får kolla det imorgon. Den luktar gott iaf! Härligt!

Solen försvinner bakom de stora granarna vid 19-tiden nu.
Fast det gör inget.... jag gillar ju granar! Annars hade jag ju inte bott här!

Ovido - Quiz & Flashcards