Alla inlägg under januari 2016

Is

Av Åsa - 8 januari 2016 07:10

Igår åkte vi skridskor! Det var många på isen. Efter 2 timmar frös jag alldeles för mycket, så då fick vi gå hem. Barnen hade nog gärna åkt en stund till.

I förrgår var isen helt blank. Igår hade det kommit ett tunt lager snö. Men borstade man bort snön så såg man botten. Jättefin is.

På trettondagsafton var jag konferencier då Uno Svenningsson var här. Det var ca 1000 personer som tittade. Verkligen en udda uppgift, men roligt.

En blid från när Uno och bandet repade lite.

Ha en fiiiiiin dag!!!!!

Av Åsa - 1 januari 2016 15:24

När ska det bli morgon idag egentligen?? Det är ju mulet och mörkt hela tiden. Och snart blir det kväll. Hmm vilken start på året!!! Men då kan det i och för sig bara bli bättre.
Och det e ju bra!!!

Igår var jag och kidsen på nyårsfirande hos min bästa vän Monica och hennes familj.
Vi är extremt trötta idag! Gäsp!!
Och min parabol behöver nytt microvågshuvud, så ingen tv har vi heller.
Ja... Man får roa sig ändå. Vi spelar spel och smäller smällare. Ha ha!!

Jag vill önska er ett fint 2016!!!

Skapa flashcards