Alla inlägg under augusti 2015

Av Åsa - 4 augusti 2015 21:04

Tjohej på er! Nu är min iPhone lagad. Men alla kontakter är raderade. Så jag vet inte vad ni har för nummer. De som lagat den rekommenderade mig att INTE hämta något från säkerhetskopieringen. Så... Därför... Ni som känner mig, skicka gärna ett sms till mig, och glöm inte att skriva vem du är. Tjing!

Av Åsa - 1 augusti 2015 20:21

Ja det är dax för en sammanställning av trädgården under juli månad. Denna kalla, regniga och blåsiga sommar har jag inte velat gå ut i trädgården så mycket som jag brukar. Det är därför väldigt dåligt rensat... Hujedamig. Idag har det dock varit bra väder!

Och så avslutar jag med något helt annat... Karamelliserade popcorn, i strut! Otroligt gott och roligt att göra. Sol sol på er!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards