Alla inlägg under mars 2015

Av Åsa - 20 mars 2015 07:00

Igår var det fint väder. Soligt och vårigt. Jag var hemma med L som hade hostat hela natten.

Solen genom spetsgardinen...

Bina är i full gång...

Ha en fin fredag!!!

Av Åsa - 18 mars 2015 19:50

I helgen började jag vända på jorden i min stora blomrabatt. Det var eg lite för hårt i jorden och jag fick blåsor i händerna. Men jag råkar vara envis som en gammal get.... Så jag kom igenom alla 25 kvm. Fast jag behöver nog göra det en gång till. Här ser ni lite före och efterbilder samt bilder från hur det såg ut i somras.

Köpte mig en ny pärla!!!

Anten sedd från Mjönäs en disig dag.

Ha en fin kväll!!!!

Av Åsa - 13 mars 2015 15:24

Idag har jag varit hemma med sjuka barn. Men de är ju rätt stora nu, så jag har mest varit i trädgården. Förutom en liten biltur som vi tog på fm. Vilket väder!

Lovely! Ha en härlig helg!

Av Åsa - 11 mars 2015 21:47

Det märks att det börjar bli vår!!!
Det blir längre ljusare kvällar. Fåglarna börjar kvittra så smått. Härligt tycker jag!!!

Jag är glad att jag har berg i trädgården!

Åt lunch ute i sk "gropen" idag. Där blir riktigt varmt. Så här ser det ut när man tittar upp på kommunhuset....från min lunchplats.

Hoppas att det blir lika fint imorgon!

Av Åsa - 9 mars 2015 07:12

En ny dag. En ny vecka!
Morgonen är vacker och du och jag får vakna!
Gött!!!!

Superfin vecka önskar jag eeeeer!!!!

Av Åsa - 8 mars 2015 13:13

Det är konsert idag... Och jag ska sjunga i kören. Mest nervös är jag som vanligt över val av kläder. Varför ska det vara så svårt??
Vi ska inte ha enbart svart och grått. Men det ska ju inte heller vara för somrigt.... Hmm och så vill man vara fin.... Men om man inte ska ha svart och grått, så försvinner ju byxor och kjol nästan omgående. Då får det bli klänning helt enkelt. Mjaha, då är de flesta klänningarna i garderoben somriga... Hmm jodå jag har en blå. Den är helt ok.
Här är en bild från i somras när jag hade den klänningen.
Funkar den tro????

Den är ju inte somrig i färg eller mönster. Den är inte heller somrig i modellen, klockig eller så.
Ganska stilren.
Hoppas att det funkar!
Och jag vet ju hur det är.... Om jag själv är publik så minns jag inte alls vad folk hade på sig. Det är ju liksom inte därför man är där.
Happ! Det får duga!
Folket tittar på Göran Fristorp istället, så klart. Det är ju huvudpersonen.
Jag kan gömma mig i mängden, med min blåa klänning! Ha ha!

Av Åsa - 8 mars 2015 08:25

God morgon!
Redan före 7 visade sig dagen från sin bästa sida!!

Det blir en braaaaa dag!!!

Av Åsa - 6 mars 2015 21:08

Ja igår var det fantastiskt fint. Vi åt lunch ute på jobbet.
Morgonen såg ut så här...

Stannade till på maxi vid kvart i sju... Då fanns det rosa små tussar på himlen!

Jag har hört om en stad ovan molnen....
Ha en fiiiiin helg!

Skapa flashcards