Alla inlägg under december 2014

Av Åsa - 22 december 2014 20:00

Så mysigt det är! Jag är klar med allt. Rubb och stubb. Så idag har vi glidit omkring här hemma och julat oss, jag och kidsen.

Å jag önskar att det ska komma lite snö!!!!! Hoppas! Eller mycket snö, för den delen!

Jul
Av Åsa - 21 december 2014 22:49

Vilken vacker morgon det var idag!

I eken satt det flera domherrar!

God glögg på er!

Jul

Mys

Av Åsa - 20 december 2014 07:14

Nu börjar alla julförberedelser bli klara. Igår morse var jag och lillan på Maxi redan kl sju på morgonen och julhandlade. Skönt, då var det klart!
När vi åkte hem på förmiddagen lyste solen! Åh vad glad jag blir av sol!

Lekstugan igår kväll....

Inte så vitt men juligt ändå!

Jag var ute och plockade mossa och dekorerade kring hyacinterna med.

Ha en fin lördag!

Jul
Av Åsa - 18 december 2014 22:36

Åh så härligt det är att vara pianofröken! Idag kom de två söta systrarna (pianoeleverna) springande in i mitt hus och ropade God Jul! Med sig hade dom denna fina....

Och så har dom skrivit ett fint litet kort oxå! Gullungar!!!!

Av Åsa - 17 december 2014 16:56

Ja nu är det nära till julen. I år har barnen glittrat kottar till adventsljusstaken.

Det tyckte dom var väldigt roligt. Och gulligt blev det ju oxå.

Alltså jag äääälskar rosa hyacinter!!!!

Eftermiddagshimlen ovanför vår lilla stad var väldigt vacker idag.

Det är svårt att ta kort på månen... Men det blev bra ändå.

Jul
Av Åsa - 15 december 2014 22:14

Ibland är det lättare sagt än gjort. I alla fall när man är chef på en myndighet! Då får man nöja sig med att vara sig själv när man är hemma!
Och det är väl ändå det viktigaste... Att kunna vara sitt knäppa jag tillsammans med familj och vänner!

Ha en fin vecka!!

Av Åsa - 14 december 2014 22:37

Det här var något nytt! Tidskrävande men roligt.

God kväll tredje advent!

Jul
Av Åsa - 13 december 2014 21:20

En sammanfattning av denna lördag... Kan illustreras i dessa bilder.

Jul
Ovido - Quiz & Flashcards