Alla inlägg under september 2014

Av Åsa - 6 september 2014 17:41

Oj vilken härlig dag vi har haft idag. Kanonväder! 22 grader i skuggan och det är september!
Det blev en hel del trädgårdsarbete idag. Många blommor kämpar på fortfarande.

Smultronblomma i september.

Av Åsa - 5 september 2014 19:30

Idag kom bakboken med glutenfria recept som jag beställt. Min barndomsvän Maria är en av två författare och receptuppfinnare.

Trevlig helg på er!!!
Det har varit en fin vecka och jag hoppas att helgen blir lika bra!

Av Åsa - 2 september 2014 22:17

I morse var det verkligen vackert. I alla fall tidigt på morgonen.

Av Åsa - 1 september 2014 20:00

I söndags åkte vi tåget. Nä jag står inte mitt på spåret framför tåget och tar kort.... det håller på att vändas på plattan för att kunna åka tillbaka.

Började min nya tjänst idag. Det var riktigt roligt! Det tror jag att det kommer att fortsätta vara!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards