Alla inlägg under juli 2014

Av Åsa - 15 juli 2014 20:38

Mjahapp! Dagarna går fort när det är semester! Jag vet inte om jag får något gjort dessvärre. Men det behövs väl inte heller. Det heter ju semester! Ha ha! I söndags fick jag äntligen sprungit 9 km. Det var länge sedan senast. Idag blev det bara 4 km. Vädret var inte spring-vänligt! Efter att regnet kom fick jag börjat städa garderober och lådor. Det är bra. Tur att inte stora dottern är hemma för jag har fyllt hennes golv! Ha ha. Det blir till att städa undan innan hon kommer hem.

Så här på kvällen när det är regnigt och lite dunkelt får man tända lampan!

Av Åsa - 12 juli 2014 21:16

Dessa söta barn. Precis innan läggdags så ramlade lillan ute i gruset och skrapade upp knäet. Tvättar och plåstrar... vad händer då? Lille E klämmer sig när han ska sätta tillbaka kedjan som hoppat på cykeln. Mera tvätta, tvätta och plåstra.

Min minsta lilla kompis!

Uj uj vad det växer! Jag tror bestämt att det knakar! Ha ha!

Av Åsa - 10 juli 2014 14:13

Naturen är så vacker. Jag kan inte se mig mätt!

Av Åsa - 8 juli 2014 20:21

Ah det är härligt med semester! Det behövdes nu. Men det tar ett tag innan man fått varvat ner. Jag behöver komma in i semester-lunken, fast det gör jag ju iofs rätt kvickt. Idag har vi åkt en tur och kikat på kyrkor. Det gillar jag. Det finns så mycket historia i kyrkor. Tänk vad de har sett mycket.

Av Åsa - 6 juli 2014 19:00

Uj vad det växer. Helt tokigt mycket.

Av Åsa - 4 juli 2014 08:56

Är dom inte sööööta? 3 st är det.

Kom och köp! Flytande honung. 50 kr.

Ovido - Quiz & Flashcards