Alla inlägg under november 2013

Av Åsa - 17 november 2013 23:39

Jag älskar yankee candle. Tre olika dofter har jag skaffat. Pink dragonfruit, black coconut och kitchen spice. Den sista luktar juligt. Underbart. Coconut fick bo i denna fina trälyktan som jag fått av mamma. :-)

Av Åsa - 15 november 2013 19:11

http://www.dopguiden.se/musik/tva_sma_underverk.html

Som sagt så är kidsen förkylda. Jag har febrilt tvättat mina händer och försökt förbli frisk för jag ska sjunga på ett tvillingdop imorgon. Jag känner att förkylningen ligger på lur och bara väntar på att få bryta ut. Jag motar den med allt tänkbart.
Jag ska sjunga min egen sång faktiskt. Den enda tvillingsången som finns, mig veterligen. Länkar ovan.... :-)

Av Åsa - 14 november 2013 22:03

Jag blir så glad av mina solkatter med regnbågsfärger. Jag har hängt prismor i köksfönstren och när solen skiner så är det fullt med regnbågskatter som virvlar omkring i köket! Det är verkligen något som jag blir glad av! :-)

Svåra att fånga på bild dock! ;-)

Av Åsa - 13 november 2013 15:39

Tjenna
Här kan man vara med och tävla om fina julgardiner mm lagom till jul. Tävlingen finns på helenas hem http://blogg.helenashem.se/ och produkterna kommer från Jotex. Super!

Jul
Av Åsa - 13 november 2013 12:37

Maken håller på att bygga en krubba till jul.
Gullig. :-)

Jul
Av Åsa - 13 november 2013 11:57

Mja det är allt höst ännu. Men i mitt huvud är det snart jul. Så det börjar smyga fram lite belysningar här och var. Men det riktiga jul-öset drar jag igång efter sonens födelsedag sista veckan i november. Sen.... då....!

Idag är det faktiskt äntligen lite kallt.... fast nä det är visst +8 grader.
Hemma med förkylda barn idag.

Jul
Av Åsa - 12 november 2013 20:41

Alltså jag är ju inge vidare bra på det här med att förstå hur bloggen fungerar. Jag har sett andra som har en liten rubrik i ena kanten med "bloggar jag följer" men jag vet inte hur jag ska få till det. Så därför kommer mina två bästa tips på bloggar helt enkelt som vanliga inlägg. Ha ha.
Jag får be dottern om hjälp!! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards